środa, 6 września 2017

I POKOCHAŁAM WROGA

Jestem z Tobą,
gdziekolwiek
Ty Jesteś.
Tak jak i Ty
Jesteś ze mną
gdziekolwiek
Jesteśmy.

Jesteś moim
najukochańszym
nauczycielem.
Choć przyszedłeś
do mnie jako
swojej nauczycielki.

Mój ukochany,
w swoim chaosie
na moment
stworzyłeś sobie
ze mnie wroga.

A jednak pokochałam Cię
takim, jaki jesteś -
tkającym czasem sieci
naszego oddzielenia.
A jednak mówiłeś też: 

"Uwierz w nas, zaufaj."
I słowo stało Się.
Uwierzyłam i zaufałam.
Pokochałam Ciebie w Sobie.
Dziękuję za ten cud
Spotkania i Połączenia.

Miłość przekracza
wszystko i wszystko
wypełnia Sobą. Nawet
królestwa kłamstw.

"I Bóg rzekł: pokochaj
swojego wroga.
I usłuchałam go.
I pokochałam Siebie." - Rumi

Pokochałam Jednię,
Całość, Siebie - Ciebie
zespolone Miłością
 

bez granic oddzielenia.
I widzę doskonałość
we wszystkim.


Z ufnością czekam na nasze
kolejne Spotkanie.
Bo kiedy na powrót 
stajemy się Jednią,
możemy zacząć 
wspólnie śnić dla Siebie
jeszcze piękniejsze światy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz