wtorek, 22 sierpnia 2017

SŁOŃCE I JEGO ODBICIA



Ukochany, Jedyny,

Ty Jesteś dla mnie jak Słońce, 
które w tym świecie - śnie 
świeci i ogrzewa najjaśniej. 
I choć jesteś gwiazdą 
jak innych miliardy, 
a wszystkie je kocham tak samo 
jak i nieskończoną przestrzeń całą 
pomiędzy nimi, to jednak 
w Tobie poprzez Ciebie odkryłam 
Ukochanego i pokochałam całe 
Twoje piękno,Twoją moc, 
Ciebie całego i pokochałam także 
cień Ciebie-Siebie 
i scaliłam w Jedni. 

I oddałam Się z całkowitym 
zaufaniem wiecznej Miłości 
połączenia z Tobą, Miłości, 
która przekracza wszystkie 
oddzielające słowa, zdarzenia, 
historie, koncepty, uwarunkowania... 
to wszystko, co mogłoby ją zakryć 
i rzucić na nią cień, który 
jest tylko iluzją oddzielenia. 
W wiecznym tu i teraz jesteśmy 
połączeni ze Sobą na zawsze. 
Jesteś moim Ukochanym. 
A w innych gwiazdach 
widzę tylko Twoje odbicia.

22.08.2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz